Support Specialist (SaaS B2B)

(Κωδικός θέσης: 1260)

Η Terracom Α.Ε. αποτελεί μια από τις κορυφαίες Ελληνικές εταιρείες τεχνολογίας, με υψηλή τεχνογνωσία, αναγνωρισμένη σε παγκόσμιο επίπεδο καινοτομία και έντονη εξωστρεφή δραστηριότητα. Ειδικεύεται στην ανάπτυξη ολοκληρωμένων λύσεων στον τομέα της πληροφορικής και των επικοινωνιών.

Αρμοδιότητες

  • Άμεση και επαγγελματική απάντηση σε ερωτήματα, ζητήματα και αιτήματα πελατών μέσω διαφόρων καναλιών (email, τηλέφωνο, online chat κ.λπ.)

  • Παροχή ακριβών και χρήσιμων πληροφοριών στους πελάτες, αντιμετώπιση των προβλημάτων τους και παροχή αποτελεσματικών λύσεων

  • Διασφάλιση της έγκαιρης επίλυσης των θεμάτων που ανακύπτουν σε λογαριασμούς πελατών, διατηρώντας παράλληλα υψηλό επίπεδο ικανοποίησής των

  • Επικοινωνία των κρίσιμων ζητημάτων με τις κατάλληλες ομάδες εσωτερικά ώστε να διασφαλιστεί η άμεση επίλυσή τους

  • Λειτουργία ως ενδιάμεσου μεταξύ των πελατών και της ομάδας ανάπτυξης, μεταφέροντας κριτικές πελατών και αιτήματα για λειτουργίες και αναφορές σφαλμάτων

  • Στενή συνεργασία με την ομάδα ανάπτυξης λογισμικού για τη βελτίωση του προϊόντος και την επίλυση προβλημάτων

  • Επικοινωνία με τους πελάτες σχετικά με την πρόοδο στα αναφερόμενα ζητήματα ή βελτιώσεις που έχουν πραγματοποιηθεί στο λογισμικό

  • Οργάνωση παρουσιάσεων προϊόντων σε συνεργασία με την ομάδα πωλήσεων, αναδεικνύοντας τα βασικά χαρακτηριστικά και τα πλεονεκτήματα του QR-Patrol

  • Κατανόηση των απαιτήσεων των πελατών και προσαρμογή των λύσεων που μπορεί να παρέχει η εταιρεία στις δικές τους ανάγκες

  • Υποστήριξη και βελτίωση των εσωτερικών διαδικασιών που επιτρέπουν την παροχή βελτιωμένων υπηρεσιών προς τους πελάτες

Απαιτήσεις

  • Πτυχίο σε σχετικό κλάδο ή αντίστοιχη εργασιακή εμπειρία

  • Αποδεδειγμένη εμπειρία στην υποστήριξη πελατών ή σε σχετικό ρόλο, κατά προτίμηση σε περιβάλλον B2B SaaS

  • Ισχυρές επικοινωνιακές δεξιότητες με ικανότητα επεξήγησης τεχνικών εννοιών σε μη εξοικειωμένους τεχνικά χρήστες

  • Άριστες δεξιότητες επίλυσης προβλημάτων, με ιδιαίτερη έμφαση στη λεπτομέρεια

  • Αποδεδειγμένη ικανότητα χειρισμού και επίλυσης παραπόνων πελατών και απαιτητικών καταστάσεων

  • Εξοικείωση με συστήματα CRM και συστήματα υποστήριξης πελατών τύπου ticketing

  • Ικανότητα γρήγορης εκμάθησης και κατανόησης εφαρμογών λογισμικού

  • Ικανότητα αποτελεσματικής εργασίας τόσο ανεξάρτητα όσο και συνεργατικά σε περιβάλλον με γρήγορους ρυθμούς

  • Ισχυρές οργανωτικές δεξιότητες και δεξιότητες διαχείρισης χρόνου, με ικανότητα αποτελεσματικής ιεράρχησης των εργασιών

  • Θετική νοοτροπία, ενσυναίσθηση και πελατοκεντρική προσέγγιση

Προσφέρουμε

  • Ελκυστικό πακέτο αποδοχών και επιπλέον μπόνους επίτευξης πωλήσεων
  • Μηνιαία αμοιβή μέσω κάρτα σίτισης
  • 4 ήμερη εργασία για τους καλοκαιρινούς μήνες Ιούνιο και Ιούλιο
  • Υβριδικό μοντέλο εργασίας
  • Συνεχή εκπαίδευση και ευκαιρίες επαγγελματικής εξέλιξης
  • Συμμετοχή σε διεθνή έργα μεγάλης κλίμακας
  • Εργασιακό περιβάλλον με έμφαση στην τεχνολογία και την καινοτομία
  • Παροχή ιδιωτικής ασφάλισης υγείας
  • Συμμετοχή σε πρόγραμμα ανταμοιβής μετοχών (Stock options)
Θέλετε να συμμετέχετε στην ομάδα μας;
Θέλετε να δείτε όλους τους τομείς καριέρας της εταιρείας μας;
Θέλετε να μάθετε τις ανοιχτές θέσεις εργασίας;
Θέλετε να κάνετε την πρακτική άσκησή σας;