Ο Account Manager είναι υπεύθυνος για την επικοινωνία με τους πελάτες μιας εταιρείας και τη διασφάλιση της ικανοποίησης των πελατών. Ο ρόλος ενός Account Manager ποικίλλει ανάλογα με τον τύπο της εταιρείας στην οποία εργάζεται, αλλά ο κύριος στόχος του είναι να διατηρήσει και να αναπτύξει σχέσεις εμπιστοσύνης μεταξύ της εταιρείας και των πελατών της.
Υπάρχουν κάποια κοινά προσόντα που είναι απαραίτητα για την επιτυχία σε αυτόν τον ρόλο. Αυτά περιλαμβάνουν:
Οι αρμοδιότητες της συγκεκριμένης θέσης περιλαμβάνουν:
Η θέση του Account Manager είναι αναγκαία σε μια επιχείρηση για πολλούς λόγους όπως:
Συνολικά, ο Account Manager είναι ζωτικός ρόλος σε κάθε εταιρεία που έχει ως κύριο αρμοδιότητα την επαφή με τον τελικό πελάτη και την αύξηση του βαθμού ικανοποίησης των πελατών με σκοπό την αύξηση των εσόδων της επιχείρησης. Οι δεξιότητες επικοινωνίας, επίλυσης προβλημάτων και οικοδόμησης σχέσεων είναι ζωτικής σημασίας για να διαδραματίσουν βασικό ρόλο στη διατήρηση και την ανάπτυξη των επιχειρηματικών σχέσεων με τους πελάτες. Οι Account Managers είναι ουσιαστικοί για την επιτυχία μιας εταιρείας και η συνεισφορά τους είναι ζωτικής σημασίας για τη διατήρηση ενός υγιούς προφίλ της εταιρείας στην αγορά.